- Online hirdetések
Növelnéd a bevételed, vagy optimalizálnád az elérésed?
Mi segítünk elérni a közönséged!
Keresési hirdetések:
Google ADS kampányok
Social media:
Hirdess Facebookon, Instagrammon vagy Tiktokon
Hogyan zajlik a munka?
Tudd meg hogy zajlik egy projekt




Több száz sikeres kampány!
Bízd ránk magad és marketinged
Több száz sikeres kampány tapasztalatával a hátunk mögött pontosan tudjuk, mi működik és mi nem. A sikerre törekszünk minden egyes lépésnél – bízd ránk magad, és hozd ki a legtöbbet a marketingedből!
Amiben profik vagyunk:
- Google hirdetések
- Facebook hirdetések
- Tiktok hirdetések
- E-mail marketing hirdetés
- Pinterest hirdetés
- LinkedIn hirdetés

Google hirdetés kezelés
Hirdetésed folyamatosan optimalizáljuk, hogy mindig a kitűzött célokat szolgálja.
Keresési hirdetések, Display shopping és Perfomance Max.
A te vállalkozásod szolgálatában!
- Weboldal check
- Piac kutatás
- Kulcsszó kutatás
- Kizáró kulcsszó kutatás
- Stratégia alkotás
- Konverzió beállítás
- Hirdetési címsorok és szüvegek készítése
- Konvezió optimalizálás
- Hírdetés optimalizálás
✅ Magas vásárlási szándék – A keresési hirdetések olyan embereket céloznak, akik aktívan keresnek egy terméket vagy szolgáltatást.
✅ Széleskörű elérhetőség – Keresőhirdetések, Display-hálózat, YouTube, Gmail és Shopping hirdetések.
✅ Erős konverziókövetés – Részletes analitika és ROI mérés.
Legyen szó egy új kampány indításáról vagy egy meglévő fiók rendbetételéről, ránk mindig számíthatsz!
A hatékony Google Ads kampány titka az ALÁBBI ÖT DOLOGBAN rejlik
Célzott célközönség
A Google Ads segítségével meg kell határozni a célközönséget, és azokat a kulcsszavakat, amelyekkel ezeket az embereket el lehet érni.
Releváns hirdetések
A hirdetéseknek relevánsnak és érdekesnek kell lenniük a célközönség számára, hogy megnöveljék az érdeklődésüket.
Optimális hirdetési költség:
A hirdetési költséget úgy kell beállítani, hogy az a lehető legjobb ár/érték arányt nyújtsa.
Könnyen navigálható oldal:
A Google Ads hirdetések általában a céloldalra vezetnek, ezért fontos, hogy az oldal egyszerűen használható legyen, és gyorsan betöltsön.
Követés és mérés:
A kampányok hatékonyságát folyamatosan kell nyomon követni és mérni, hogy megtudjuk, mely hirdetések működnek a legjobban, és melyeket érdemes továbbfejleszteni, vagy lecserélni.


Ne hagyd kihasználatlanul a közösségi médiádat!
Segítünk, hogy a posztjaid ne csak elérjék a célközönségedet, hanem valódi kapcsolatot építsenek és bevételt is termeljenek!

META teljes repertoálja
Magyarországon több millió felhasználót érhetsz el napi több ezer látogatót jelent neked
Közösségi média hidetések
✅ Részletes célzás – Demográfiai, érdeklődési kör és viselkedés szerinti precíz célzás.
✅ Erős vizuális hatás – Képes, videós és történetformátumú hirdetések, amelyek magas elköteleződést eredményeznek.
✅ Retargeting lehetőség – Korábbi látogatók és érdeklődők újracélzása.
Bízd ránk közösségi média oldalaid kezelését, és terjeszd vállalkozásodat ott is profi módon!
A Facebook hirdetéskezelés 5 LEGFONTOSABB lépése
Célzott célközönség
A Facebook segítségével meg kell határozni, kik a célközönség, és azokat a demográfiai jellemzőket, érdeklődési köröket és helyeket, amelyekkel elérhető.
Releváns hirdetések
A hirdetéseknek relevánsnak és érdekesnek kell lenniük a célközönség számára, hogy megnöveljék az érdeklődésüket.
Optimális hirdetési költség:
A hirdetési költséget úgy kell beállítani, hogy az a lehető legjobb ár/érték arányt nyújtsa.
Hirdetés kreatív tartalom
A hirdetési tartalomnak kreatívnak, és figyelemfelkeltőnek kell lennie, hogy felkeltsék a felhasználók érdeklődését.
Követés és mérés:
A kampányok hatékonyságát folyamatosan kell nyomon követni és mérni, hogy megtudjuk, mely hirdetések működnek a legjobban, és melyeket érdemes továbbfejleszteni, vagy lecserélni.

Videós tartalmakat hirdetünk amik VÍRUSKÉNT TERJEDNEK

Egy új őrületet ki kell használni!
✅ Fiatal és aktív közönség – Főként 18–34 évesek, magas aktivitással és elköteleződéssel.
✅ Vírusos hatás – Organikus és fizetett tartalmak is könnyen elterjedhetnek.
✅ Videó alapú hirdetések – Rövid, kreatív és szórakoztató videós formátumok, amelyek erős hatással vannak a célközönségre.
✅ Alacsonyabb hirdetési költség – Más platformokhoz képest olcsóbb lehet az elérés és az elköteleződés.

Felmérés
Átbeszéljük, hogy a te vállalkozásodnak mire lehet szüksége.


Ajánlattétel
Elkészítünk egy árajánlatot, amin lehetőséged van változtatni.


Munkafázis
Kreatív feliratok, kötelező beállítások elkészítése.


Munka átadása
Futnak a hirdetések, és forog a gépezet.
A hirdetések egyik legfontosabb eleme a mérés.
Minden hirdetéskezelőnek van saját mérési lehetősége, ez egy olyan felület, ahol az eredményeket (honnan érkezik a vásárló, mennyi időt tölt az oldalon, melyik országból érkezett, stb) nyomon tudjuk követni, viszont a Google Analytics, egy teljesen ingyenesen elérhető eszköz, ami bárki számára elérhető, viszont hozzáértő kezekben lesz igazán hasznos.
A közösségi média és a keresőóriás hirdetési platformjai a következőképpen működnek:
A Google ADS PPC alapon működik, tehát licitálás során egy embert licit verseny során tudunk elérni a Google keresésében, itt tudunk akár az első 5 hely bármelyikére bekerülni. Különböző kulcsszókutatás, és a hirdetési célközönségek tűpontos meghatározásával lehet igazán jó eredményeket elérni.
A Social Media hirdetési lehetőség pedig elérés alapján működik CPM a „Cost per mile”, azaz, ha ezerszer megjelensz, akkor ennyit kell fizetned. Ez az ár általában az adott hirdetési platformon megjelenő hirdetések számának és a megjelenítések számának arányában kerül kiszámításra.
Az e-mail marketing nagyon hasznos, ha már van egy kiépített ügyfélköröd illetve e-mail listád, ha még ezekkel nem rendelkezel, akkor fizetett hirdetések útján kiválóan lehet bővíteni az ügyfélkörödet.