- Online hirdetések

Növelnéd a bevételed, vagy optimalizálnád az elérésed?

Mi segítünk elérni a közönséged!

Keresési hirdetések:

Google ADS kampányok

Social media:

Hirdess Facebookon, Instagrammon vagy Tiktokon

Hogyan zajlik a munka?

Tudd meg hogy zajlik egy projekt

Több száz sikeres kampány!

Sikeres kampány
0 +

Bízd ránk magad és marketinged

Több száz sikeres kampány tapasztalatával a hátunk mögött pontosan tudjuk, mi működik és mi nem. A sikerre törekszünk minden egyes lépésnél – bízd ránk magad, és hozd ki a legtöbbet a marketingedből!

Amiben profik vagyunk:

Google hirdetés kezelés

Hirdetésed folyamatosan optimalizáljuk, hogy mindig a kitűzött célokat szolgálja.

Keresési hirdetések, Display shopping és Perfomance Max.

A te vállalkozásod szolgálatában!

Magas vásárlási szándék – A keresési hirdetések olyan embereket céloznak, akik aktívan keresnek egy terméket vagy szolgáltatást.
Széleskörű elérhetőség – Keresőhirdetések, Display-hálózat, YouTube, Gmail és Shopping hirdetések.

Erős konverziókövetés – Részletes analitika és ROI mérés.

 

Legyen szó egy új kampány indításáról vagy egy meglévő fiók rendbetételéről, ránk mindig számíthatsz!

A hatékony Google Ads kampány titka az ALÁBBI ÖT DOLOGBAN rejlik

Célzott célközönség

A Google Ads segítségével meg kell határozni a célközönséget, és azokat a kulcsszavakat, amelyekkel ezeket az embereket el lehet érni.

Releváns hirdetések

A hirdetéseknek relevánsnak és érdekesnek kell lenniük a célközönség számára, hogy megnöveljék az érdeklődésüket.

Optimális hirdetési költség:

A hirdetési költséget úgy kell beállítani, hogy az a lehető legjobb ár/érték arányt nyújtsa.

Könnyen navigálható oldal:

A Google Ads hirdetések általában a céloldalra vezetnek, ezért fontos, hogy az oldal egyszerűen használható legyen, és gyorsan betöltsön.

Követés és mérés:

A kampányok hatékonyságát folyamatosan kell nyomon követni és mérni, hogy megtudjuk, mely hirdetések működnek a legjobban, és melyeket érdemes továbbfejleszteni, vagy lecserélni.

Ne hagyd kihasználatlanul a közösségi médiádat!

Segítünk, hogy a posztjaid ne csak elérjék a célközönségedet, hanem valódi kapcsolatot építsenek és bevételt is termeljenek!

META teljes repertoálja

Magyarországon több millió felhasználót érhetsz el napi több ezer látogatót jelent neked

Közösségi média hidetések

Részletes célzás – Demográfiai, érdeklődési kör és viselkedés szerinti precíz célzás.
Erős vizuális hatás – Képes, videós és történetformátumú hirdetések, amelyek magas elköteleződést eredményeznek.
Retargeting lehetőség – Korábbi látogatók és érdeklődők újracélzása.

Bízd ránk közösségi média oldalaid kezelését, és terjeszd vállalkozásodat ott is profi módon!

A Facebook hirdetéskezelés 5 LEGFONTOSABB lépése

Célzott célközönség

A Facebook segítségével meg kell határozni, kik a célközönség, és azokat a demográfiai jellemzőket, érdeklődési köröket és helyeket, amelyekkel elérhető.

Releváns hirdetések

A hirdetéseknek relevánsnak és érdekesnek kell lenniük a célközönség számára, hogy megnöveljék az érdeklődésüket.

Optimális hirdetési költség:

A hirdetési költséget úgy kell beállítani, hogy az a lehető legjobb ár/érték arányt nyújtsa.

Hirdetés kreatív tartalom

A hirdetési tartalomnak kreatívnak, és figyelemfelkeltőnek kell lennie, hogy felkeltsék a felhasználók érdeklődését.

Követés és mérés:

A kampányok hatékonyságát folyamatosan kell nyomon követni és mérni, hogy megtudjuk, mely hirdetések működnek a legjobban, és melyeket érdemes továbbfejleszteni, vagy lecserélni.

Videós tartalmakat hirdetünk amik VÍRUSKÉNT TERJEDNEK

Egy új őrületet ki kell használni!

Fiatal és aktív közönség – Főként 18–34 évesek, magas aktivitással és elköteleződéssel.
Vírusos hatás – Organikus és fizetett tartalmak is könnyen elterjedhetnek.
Videó alapú hirdetések – Rövid, kreatív és szórakoztató videós formátumok, amelyek erős hatással vannak a célközönségre.
Alacsonyabb hirdetési költség – Más platformokhoz képest olcsóbb lehet az elérés és az elköteleződés.

Felmérés

Átbeszéljük, hogy a te vállalkozásodnak mire lehet szüksége.

Ajánlattétel

Elkészítünk egy árajánlatot, amin lehetőséged van változtatni.

Munkafázis

Kreatív feliratok, kötelező beállítások elkészítése.

Munka átadása

Futnak a hirdetések, és forog a gépezet.

A hirdetések egyik legfontosabb eleme a mérés.

Minden hirdetéskezelőnek van saját mérési lehetősége, ez egy olyan felület, ahol az eredményeket (honnan érkezik a vásárló, mennyi időt tölt az oldalon, melyik országból érkezett, stb) nyomon tudjuk követni, viszont a Google Analytics, egy teljesen ingyenesen elérhető eszköz, ami bárki számára elérhető, viszont hozzáértő kezekben lesz igazán hasznos. 

 

A közösségi média és a keresőóriás hirdetési platformjai a következőképpen működnek:
A Google ADS PPC alapon működik, tehát licitálás során egy embert licit verseny során tudunk elérni a Google keresésében, itt tudunk akár az első 5 hely bármelyikére bekerülni. Különböző kulcsszókutatás, és a hirdetési célközönségek tűpontos meghatározásával lehet igazán jó eredményeket elérni.

A Social Media hirdetési lehetőség pedig elérés alapján működik CPM a „Cost per mile”, azaz, ha ezerszer megjelensz, akkor ennyit kell fizetned. Ez az ár általában az adott hirdetési platformon megjelenő hirdetések számának és a megjelenítések számának arányában kerül kiszámításra.

Az e-mail marketing nagyon hasznos, ha már van egy kiépített ügyfélköröd illetve e-mail listád, ha még ezekkel nem rendelkezel, akkor fizetett hirdetések útján kiválóan lehet bővíteni az ügyfélkörödet.